LIKE disini :)

Jumaat, 10 Jun 2011

Gitar dan Akustik | nak main gitar online tak?

Assalamualaikum!~
alhamdulillah kita jumpa lagi hari nie. suka tak suka tak? angguk lah untuk jaga hati aku. *gedik*
ok, sempena hari jumaat yang berbahagia bukan berbahaya nie, aku nak cakap pasal gitar, dan akustik.
umum tau pe tu gitar kan? pe tu akustik kan? alah tak tau ke?
alahai. gitar lah..kuih yang macam lepat pisang tu, tapi dia macam kuih apam plus donut. akustik tu plak nama hamster anak rozita che wan. tau kan? tipu je lah kalau tak tau.
kita kan rakyat malaysia yang aman makmur walaupun PEKIDA dah bagitau nak saman Syamsul Yusof and Farid Kamil. haha. *ape kena mengena nie?*

cukup cukup. sebelum korang melangkah pergi, lebih baik aku stop merepek. bukan lawak sangat pun kan? mesti korang menyampah kan. oke lah. back to topic.

image credit to syedgraphix.com
semalam. ingat tak semalam? semalam adalah hari ulang tahun Les Paul. siapa kah itu? errrr tak pasti lah. namun, bersempena dengan hari ulang tahun kelahiran Les Paul. pihak Google begitu baik hati sehingga buat webpage dan doodle khas tau. haa...korang mesti gila main gitar kat google.com semalam kan? tau dah.. aku pun sama. walaupun aku ni memang tak reti langsung main gitar, tapi nak jugak lah merasa petik gitar tu kan. hehe.

sebenarnya aku bukan lah nak cerita apa pun, just nak bagi korang dengar satu lagu nie, memang menyayat hati lah beb. dia main lagu tu dengan gitar, sebab tu lah aku buat cerita gitar as intro. best lah jugak. aku sarankan korang pergi ke web nie : kongsicintadotcom .
ha pergi ke web tu, dan dengar lah. please ok, demi cinta. haha jiwang sudah.

baiklah, sampai sini je penulisan mengarut aku. sebab aku ni bukan pandai sangat buat ayat, makin merepek nanti, korang lari laju laju plak. so akhir kata, rajin rajin kan jari untuk klik link yang aku bagi tu k [kongsicintadotcom]. ok, wassalam.. take care and be awesome!

p/s : sebelum terlupa, kepada korang yang teringin nak main gitar macam kat google semalam tu. korang still ada peluang lagi tau, klik link nie : andyhowtt.gapuranetwork.net 

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Shopping utk yg TerSayang :)