YEAH blogger famous amos datang menyinggah di blog miskin saye nie. sangat terharu tau. sungguh tak sangka lah. almaklum blog saye nie blog miskin. ape jea lah yang ade kan. nuffnang pun baru collect 65sen jea. hehe. ape kena mengena plak kan? haha.
actually, saje jea nak bangga diri jap, cuz blogger yang saye adore jenguk jenguk blog saye nie. bukan ape pun. tapi tiba tiba terpikir nak olah pasal nie. cuz selalu nya, kita pikir..blogger otai atau famous tu tak jenguk langsung blog korang ye tak. padahal korang giat bersusah payah merentas kolam renang olimpik untuk melawat blog dorang, komen entry entry dorang kan. metafora.
jadi, saye dengan penuh ke-eksaited-an nye nak bagitau kat korang yang blogger famous - Solihin Zubir dan Budak Lelaki Sebelah Pintu - mengunjung balas kunjungan saye! hoh! jakun nye saye? alah biasa lah. saye kan budak baru belajar di luar pagar. memang lah macam nie gaya nye. hehe. saye memang adore dorang nie tau. kenapa yea? sebab kedua-dua blogger nie selalu menghasilkan entry yang brilliant. suka sangat. eh korang tak percaya ke dorang datang menjengah? oke tak ape, tengok nie :-
![]() |
| yang dalam bulatan tu, encik SZ. 1st networkedblogs follower sy :) |
![]() |
| yang dalam bulatan tu, encik sz follow blog Hey!Shira!. yang ke 133! :) |
![]() |
| dah follow tu, encik sz siap komen entry saye lagi tu. terharu nye! |
![]() |
| dalam bulatan tu lah encik budak lelaki :) |
akhir kata, conclusion yang bleh kita buat kat sini adalah - jangan pikir blogger otai tu tak kunjung balas ke blog kita, dorang berkunjung jugak tapi tak sempat nak tinggalkan jejak. almaklum, blogger famous kan. banyak lagi blog nak dikunjung balas. - yeah sekian saje, wassalam ! take care and be awesome ! klik-klik lah nuff, heartbeat and SAYS.my tu yea :)
pakpongpakpong : terima kasih banyak2 kat 28 org yang LIKES blog saye di fb! :)








































