LIKE disini :)

Jumaat, 8 April 2011

MARIA FARIDA dalam filem DATIN GHAIRAH | kerepekpisang!

Assalamualaikum!~ pagi pagi dah kuar tajuk macam harem. haha. maaf lah. dah terjumpa topik nie plak time pagi pagi. nak buat macam mane. eh saye dah terlambat mengupdate pasal filem nie ke? saye ketinggalan ke? ala tak pe la. adat lah tu budak baik macam budak shira nie selalu ketinggalan. HAHA.

oke, pasal filem Datin Ghairah. saye tak ade info sgt lah pasal filem nie. bila ditayangkn pun tak tau. yang saye tau, pelakon filem nie adalah Marida Farida & Aaron Aziz dan diarahkn oleh Sabree Fadzil. tak ape lah kan, korang tengok lah antara shot terbaikkkk dari ladang pisang nie yea :)

jeng jeng jeng...haha
chak chak chak! haha
ga ga ga ! haha
tadaaaa! hahaha
Aaron Aziz & Maria Farida
yeah tu lah dia. macam mana? rasa2 filem nie oke ke? no komen :p okelah, nak g cari topik baru! tinggalkan korang dengan ost Datin Ghairah.


 until then, take care and be awesome!

pakpongpakpong : psss! Paris Hilton kena saman! HAHA!

2 ulasan:

Dea berkata...

xpham...pelik btol nama title cte nih... huhuh

Shira Afya Hashim berkata...

Cik Dea,
xphm tulisan sy ke?
tajuk citer nie mmg felik..
kontroversi lagi tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Shopping utk yg TerSayang :)