LIKE disini :)

Khamis, 24 Mac 2011

Saye nak DOODLE daripada Along Usop!!!

Assalamualaikum!
Chakk!
oke arini saye nak 'demand' sikit..
nak request DOODLE daripada along usop
hihi

kenapa saye nak along buatkan doodle utk saye?

sebab saye jeles sume blogger gune pro pic doodle kat fb! saye pon nak jugak.. lagi pun, doodle yg along buat bleh tahan comel.. nak buat sendri, tak mampu.. haha.. so, selepas mencari dari sumber yang dipercayai, dorang sarankan supaya saye mintak along usop buat kan..
jadi, dengan ini..sy nak mintak lah along buat kan doodle utk saye jugak.. hehe.


gambar nie sebagai rujukan? buleh? kalu tak buleh, pandai2 along lah adjust.. asalkan ade rupe..hehe

2 ulasan:

Lilyel berkata...

Salam.

Saya tengah buat survey pasal blogging untuk kertas projek saya. So, kalau berkenan sudilah isi questionnaire di bawah ini. Thank you so much 

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

Salam,
Lily
Note: Sila abaikan jika anda bukan pelajar IPT. 

Shira Afya Hashim berkata...

maaf yea, saye bukan pelajar IPT. bakal pelajar IPT jea. hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Shopping utk yg TerSayang :)